Sunday, May 09, 2010

[메시지] 현중: .................... @ 09-05-2010, 8:43:49 AM (+TOK)


me really image HJ with that
smile

if you notice, he's really trying not to say any thing that
could trigger any slight movement at all
so it seem to be like suspension in mid air for some points
it means A for you to interpret, B for me to understand

나쁜남자 김현중


source:
ss501.dspenter.com+(captures) 다크부츠님@601+(english) ode@ss501ode


TOK

There's other better captured ones of TOK,
but I'll just make do with this
these Toks try not to take out kay?
me will smooch you




=========================================================

DIARY PIECE (Original korean)

【..............】 2010-05-09 오전 8:43:49


안녕............ㅋㅋ

그동안에 글쓰고 싶었는데 일일이 기사화되서 글을안썻다

뭐아직.......꽃남끝나고 하는일도 없는 내려가는사람에게 ㅋㅋㅋ

관심들이뭔......ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 아직그래도 약빨이 남긴남았나보다

난 잘살고있어 컴백이조금미뤄져서 미안하다고

오월일일은무슨......ㅋㅋㅋ 역시501앨범은 딜레이가 정석이야

안그래 우리가 낸다고 한날자에 낸적있어 ????ㅋㅋ

5년을속아놓고 기대하기는..ㅋㅋㅋㅋㅋ 단순한멍청이들 ㅋ

기다려봐 조만간에 나올테니까..ㅋㅋ아그리고 미안하지만

앨범나오면 대박인곡들이 조금은 적어질수도있어 실망하지말고

음...

하고시픈말은 하고싶을때쓸꺼야 6월을 넘긴다면 내가 활동하는거에대해

내가 자신있게 활동 못할껏같아 6월달부터는 공홈에 글못써 ㅋㅋㅋ

이게마지막글은아냐 그렇다고한들

다들 기사는봤지??ㅎㅎㅎ

할말이 많은 데 지금은 안할래

지금하고싶은말은 앨범나온다고 ...걱정하지말라고 ..불안해하는것같아서 ..

여러분들이 ...곡이안나와서...그랬어..ㅋㅋㅋ사실 ..

암튼 걱정말라고요^^

내인생에 이렇게 스포트라이트받는인생으로 태어나서 솔직히 손해보는것두

있지만 나 디게 좋아요 ㅋㅋㅋ

지구에 이름하난 남겼으니까 ..ㅎㅎ

2012년이 지나서 선물줄ㄲㅔ ..^^ 어차피우린 티벳에 배를못타니까

기다려요 곧만나요 이번달안으로 ㅋㅋㅋㅋㅋ



정말이글은 여러분들을위한글이에요 정말쓸때없는말들많이쓴것같은데 ㅋㅋㅋ

이거기사화되면 (기자님)들 할일없는사람 입니다 ..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ



아!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!그리고 ss501은 해체합니다.....................





































































































































































































































































































































































































































































믿냐?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

=========================================================

DIARY PIECE (English translated)

【..............】 (2010-05-09, 8:43:49 AM)

Annyeong...............keke

Have been wanting to write a piece during this while but because whatever I write will get
published out publicily (on the news),
I ended up not writing any

mm still......towards a person who hasn't got any thing to do yet after Bof ended kekeke

what's the interest you've got there......kekekekekeke

I have been living well, even better than the effect of going on drug medicine
Because we pushed back the comeback period, so we feel sorry

What is May 1 then......kekeke
Indeed, 501 albums have the trademark of a Delay isn't it
Do we even have a fixed date ever ???? keke

The anticipation put in throughout 5 years..kekekekeke
Too simple sillies ke (joke only)

Just wait a little more, soon we'll be coming out..keke
and by the way, though I feel sorry,
when the album comes out, there could be quite a few big hit tracks only,
if so, don't feel disappointed

mmm...

When I feel like wanting to say something, I will write it when I feel that way
If my future activities could go beyond June,
I don't think I could carry out solo activities by myself confidently,
then beginning from June, I can't be writing entries on the homepage anymore kekeke
(there's more than it meets the eye)

This isn't the final entry
All of you must have seen the articles right?? hhh
Though have alot to say, cannot say it now

What I want to say is, the album will be coming out soon ... Don't worry ..
Because you all seem to be uneased ..
All of you ... because the songs haven't been surfacing...that's why..kekeke the truth is ..

Whatever it is, don't worry ne^^

Because I was born with a life deemed to receive the spotlight every moment,
and of course to receive the very direct critics as well,
But I even like it that way too kekeke
because I left a name on Earth ..hh
When 2012 comes, I would be presenting a gift ..^^
Since we couldn't ride the boats in Tibet,
Just wait for awhile more, will meet with you all soon, in this month kekekekeke

This entry is really written for you all ne
When I wrote this, it seemed like I wrote alot
when there really isn't much to write about kekeke
If this entry gets published as article (the reporters) will be one who won't have any thing to do
(from this) (nothing to publish as daebak news) ..kekekekekekekekekekekekeke

Ah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Also
SS501 will be disbanded...................................





















































































































































































































































































You believed? kekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekeke