Friday, June 11, 2010

[메시지] 정민 : 오늘~!!! @ 2010-06-11, 10:23:03 PM


ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

from: ss501.dspenter.com


정민 : 오늘~!!! @ 2010-06-11, 10:23:03 PM


울 트리플S 가 1등했어요~!!




ㅎㅎㅎ



우리가 잘나서 일등한게 아니고, 울 트리플이 힘내서 일등한거 다알아요!!



그래서 더더더 넘넘넘넘 고마워요!!







근대, 넘 기쁘면서도 왠지 가슴한켠이 무거운건 뭘까요?^^;;



왜이러지~~



에이~빨리 자야겠다!!



낼 무대도 있으니...





쓰러져있다 문득 생각나서 글남겨요..!



모두들 굿나잇...^^

********************************************************************

Today~!!! @ 2010-06-11, 10:23:03 PM


Our TripleS made the Number 1~!!

hhh

We didn't get first because we did well, it was because of our Triples' hard efforts that made us get Number 1,
and we know that all!!

Which is why, we're even more more more very very very very thankful!!




But though I feel very happy, what's this heavy-hearted feeling pounding inside the heart?^^;;


Why like that~~

Eiyee~ Gotta go to sleep early!!

There's another stage tomorrow...


Thought of that all of a sudden while already falling asleep so I came to leave this message..!


Everyone, goodnight...^^